Svoora šachmatų, šaškių ir nardų rinkinys

Prekės kodas: SV23148

Turimas kiekis: 13

3199 su PVM
Turite klausimų apie šią prekę? Klauskite
Gamintojas: SVOORA

Trys klasikiniai žaidimai viename – šachmatai, šaškės ir nardai! Kokybiškas medinis žaidimų rinkinys, skirtas lavinti strateginį mąstymą ir smagiai praleisti laiką su draugais ar šeima.

Rinkinyje:

  • 1 šachmatų lenta.
  • 32 šachmatų figūros.
  • 30 šaškių/nardų figūrėlių.
  • 2 kauliukai.
  • Instrukcijos.

KAIP ŽAISTI

1. ŠACHMATAI

Šachmatai žaidžiami ant medinės dėžės išorinės pusės. Tai yra šachmatų lenta su 64 langeliais. Norėdami paruošti žaidimą, pastatykite šachmatų lentą taip, kad apatinis dešinysis langelis prieš kiekvieną žaidėją būtų baltas (nespalvintas), ir išdėliokite figūras šiuo būdu:

  • Pirmoje eilėje, iš kairės į dešinę, pastatykite šias figūras: Bokštas, Žirgas, Rikis, Karalienė / Karalius, Rikis, Žirgas, Bokštas.
  • Antroje eilėje pastatykite visus pėstininkus.
  • Svarbu: Tradiciniuose šachmatuose karalienė dedama ant tokios pačios spalvos langelio (balta karalienė ant balto langelio, juoda karalienė ant juodo langelio). Šioje spalvingoje versijoje mėlyna karalienė dedama ant balto (nespalvinto) langelio, o raudona karalienė – ant rožinio (spalvinto) langelio.

Žaidimo tikslas – pastatyti priešininko karalių į „šachmatą“ (tai reiškia, kad karalius negali judėti į jokį langelį, kuris nebūtų grasinamas jūsų figūros). Žaidėjas, turintis raudonus pėstininkus, arba tas, kuris laimėjo paskutinį žaidimą, pradeda pirmas. Savo ėjimo metu perkelkite vieną figūrą pagal šias instrukcijas:

  1. Karalius: juda 1 langelį bet kuria kryptimi – įstrižai, horizontaliai arba vertikaliai. Tai svarbiausia figūra, nes jei ji paimama (šachas ir matas), žaidimas baigiasi.
  2. Karalienė: juda bet kokį skaičių langelių horizontaliai, vertikaliai arba įstrižai ir laikoma galingiausia figūra.
  3. Žirgas: juda „L“ forma, t. y. 2 langelius viena kryptimi ir 1 langelį statmenai, arba 1 langelį viena kryptimi ir 2 statmenai. Tai vienintelė figūra, kuri gali „peršokti“ kitas figūras!
  4. Rikis: juda bet kokį skaičių langelių įstrižai.
  5. Bokštas: juda bet kokį skaičių langelių horizontaliai arba vertikaliai.
  6. Pėstininkas: juda 1 langelį pirmyn. Išimtis – pirmasis pėstininko ėjimas, kai jis gali judėti iki 2 langelių pirmyn. Norėdami paimti priešininko figūrą savo pėstininku, galite tai padaryti tik judėdami įstrižai. Jei pėstininkas pasiekia paskutinę priešininko lentos eilę, jis gali būti paverstas karaliene, bokštu, rikiu arba žirgu (jūsų pasirinkimu).

Kai jūsų figūra užima langelį, kuriame stovi priešininko figūra, jūs ją „paimate“ ir pašalinate iš lentos.

Aukščiau pateiktos instrukcijos skirtos padėti jums susipažinti su šachmatais ir suprasti pagrindines žaidimo taisykles. Išmoksite, kaip išdėlioti figūras, kaip jos juda ir kaip laimėti žaidimą. Jei jums patinka šachmatai ir norite sužinoti daugiau, galite atrasti daugybę strategijų ir taktikų knygose, svetainėse ar programėlėse, kurios padės tapti tikru šachmatų ekspertu!

2. ŠAŠKĖS

Šaškės žaidžiamos ant medinės dėžės išorinės pusės -  šachmatų lentos su 64 langeliais. Norėdami paruošti žaidimą, pastatykite lentą taip, kad apatinis dešinysis langelis prieš kiekvieną žaidėją būtų baltas, o žaidėjai savo 12 figūrų išdėlioja ant spalvotų lentos langelių pirmose trijose eilėse priešais save.

Žaidimo tikslas – „paimti“ visas priešininko figūras arba jas taip užblokuoti, kad jis nebegalėtų atlikti jokių ėjimų. Žaidėjas, turintis raudonas figūras, arba tas, kuris laimėjo paskutinį žaidimą, pradeda pirmas.

Savo ėjimo metu perkelkite vieną figūrą 1 langelį įstrižai, tik pirmyn. Jei priešininko figūra yra įstrižai nuo jūsų ir kitas įstrižas langelis tuščias, privalote peršokti priešininko figūrą ir ją „paimti“. Paimta figūra pašalinama iš lentos. Jei galite paimti daugiau nei 1 figūrą iš eilės, privalote tai padaryti per vieną ėjimą. Kiekvieną kartą peršokę priešininko figūrą, ją paimate ir pašalinate iš lentos.

Kai figūra pasiekia paskutinę priešininko lentos eilę, ji tampa „karaliumi“ ir gali judėti bet kokį skaičių langelių įstrižai – tiek pirmyn, tiek atgal.

3. NARDAI (DURYS)

Nardai žaidžiami ant medinės dėžės vidinės pusės, kuri susideda iš 4 sekcijų, kiekvienoje po 6 vietas, iš viso 24 vietos. Ruošdami žaidimą, žaidėjai išdėlioja savo šaškes, kaip parodyta instrukcijose. Žaidimo tikslas – perkelti savo šaškes į priešininko pusę (savo „namus“) ir pirmam jas „pašalinti“ iš lentos.

Pirmam raundui abu žaidėjai meta po vieną kauliuką – tas, kuris išmeta didesnį skaičių, pradeda pirmas. Kitus raundus pradeda ankstesnio raundo nugalėtojas. Savo ėjimo metu meskite du kauliukus ir atitinkamai perkelkite savo šaškes, visada judėdami nuo pradinio taško link priešininko pusės (savo namų), pereidami visas 4 sekcijas.

  • Ant kauliukų parodyti skaičiai nurodo, kiek vietų šaškė gali judėti. Pavyzdžiui, jei išmetate 4 ir 3, galite perkelti vieną šaškę 4 vietas ir kitą 3 vietas arba tą pačią šaškę 4+3 vietas.
  • Jei išridenate dvigubus kauliukus (du tokius pačius skaičius), tą skaičių žaidžiate 4 kartus vietoj 2.
  • Turite sužaisti savo išridentą skačių, jei tik įmanoma.
  • Atsargiai! Negalite perkelti savo šaškės į vietą, kurioje yra dvi ar daugiau priešininko šaškės – tai „durys“ (blokas). Tačiau, jei ten yra tik viena priešininko šaškė, galite ją „paimti“ ir pašalinti iš lentos, užimdami tą vietą.
  • Kai viena iš jūsų šaškių „paimama“, kitame ėjime turite mesti kauliukus, kad vėl įvestumėte ją į pradinę sekciją ant atitinkamos vietos, priklausomai nuo išridento skaičiaus. Jei vieta, į kurią turite įeiti, užimta priešininko šaškių, negalite grįžti į lentą ir turite laukti kito ėjimo. Kai šaškė negali sugrįžti, prarandate ėjimą, nes negalite sužaisti išridento skaičiaus su kita šaške, kuri jau yra lentoje.

Kai visos jūsų šaškės yra namuose (priešininko pradinėje sekcijoje), galite pradėti jas šalinti iš lentos.

  • Meskite kauliukus ir pašalinkite po vieną šaškę už kiekvieną išridentą skaičių iš atitinkamos pozicijos.
  • Galite toliau judinti šaškes savo „namuose“. Pavyzdžiui, jei išridenate 2 ir 3, o turite šaškę 5 pozicijoje, bet neturite šaškių 2 ar 3 pozicijose, galite sužaisti „2“ ir perkelti šaškę 2 vietomis (iš 5 į 3), tada sužaisti „3“ ir pašalinti tą šaškę iš lentos.
  • Jei išridenate dvigubus kauliukus, galite pašalinti 4 šaškes iš atitinkamų pozicijų.
  • Jei išmetate didelį skaičių, bet turite šaškes tik mažesnėse pozicijose, galite pašalinti šaškes iš mažesnių pozicijų, pradedant nuo sekcijos arčiausiai jūsų metimo. Pavyzdžiui, jei išmetate dvigubą 6, bet turite šaškes 5, 3 ir 2 pozicijose, tuomet pašalinate šaškę iš 5 pozicijos, kai jos baigiasi – iš 3 ir t. t.
  • Jei pradėjus šalinti savo šaškes viena iš jų yra paimama, turite ją grąžinti į pradinę poziciją (pagal aukščiau pateiktas instrukcijas), vėl įvesti ją į savo namus ir tęsti šaškių šalinimą.

„Durys“ – tai tik vienas iš daugelio žaidimų, kuriuos galite žaisti. Jei jums patinka nardai, yra ir kitų šio žaidimo variantų bei daugybė įdomių žaidimų, kuriuos galite atrasti!

Žaislo išmatavimai 30x15x5 cm.

Rekomenduojama vaikams nuo 6 metų.

Žaislas paženklintas CE ženklu.

Įspėjimas! Netinka jaunesniems nei 3 metų vaikams. Smulkios detalės. Užspringimo rizika.

Sukūrė Svoora, TSIRONIS S.A., Graikija, pagaminta Kinijoje.

Šachmatai, Šaškės ir Nardai

1 šachmatų lenta, 32 šachmatų figūros, 15 šaškių/nardų figūrėlių, 2 kauliukai. Instrukcijos.

TURINYS

  • 1 šachmatų lenta
  • 32 šachmatų figūros
  • 30 šaškių/nardų figūrėlių
  • 2 kauliukai
  • Instrukcijos

KAIP ŽAISTI

1. ŠACHMATAI

Šachmatai žaidžiami ant medinės dėžės išorinės pusės. Tai yra šachmatų lenta su 64 langeliais. Norėdami paruošti žaidimą, pastatykite šachmatų lentą taip, kad apatinis dešinysis langelis prieš kiekvieną žaidėją būtų nespalvotas, ir išdėliokite figūras šiuo būdu (2.1):

  • Pirmoje eilėje, iš kairės į dešinę, pastatykite šias figūras: Bokštas, Žirgas, Rikis, Karalienė / Karalius, Rikis, Žirgas, Bokštas.
  • Antroje eilėje pastatykite visus pėstininkus.
  • Svarbu: Tradiciniuose šachmatuose karalienė dedama ant tokios pačios spalvos langelio (balta karalienė ant nespalvoto langelio, juoda karalienė ant spalvoto langelio). Šioje spalvingoje versijoje mėlyna karalienė dedama ant nespalvinto langelio, o raudona karalienė – ant rožinio (spalvinto) langelio.

 

Žaidimo tikslas – pastatyti priešininko karalių į „šachmatą“, tai reiškia, kad karalius negali judėti į jokį langelį, kuris nebūtų persekiojamas jūsų figūros). Žaidėjas, turintis raudonus pėstininkus, arba tas, kuris laimėjo paskutinį žaidimą, pradeda pirmas. Savo ėjimo metu perkelkite vieną figūrą pagal šias instrukcijas (2.2):

  1. Karalius: juda 1 langelį bet kuria kryptimi – įstrižai, horizontaliai arba vertikaliai. Tai svarbiausia figūra, nes jei ji paimama (šachas ir matas), žaidimas baigiasi.
  2. Karalienė: juda bet kokį skaičių langelių horizontaliai, vertikaliai arba įstrižai ir laikoma galingiausia figūra.
  3. Žirgas: juda „L“ forma, t. y. 2 langelius viena kryptimi ir 1 langelį statmenai, arba 1 langelį viena kryptimi ir 2 statmenai. Tai vienintelė figūra, kuri gali „peršokti“ kitas figūras!
  4. Rikis: juda bet kokį skaičių langelių įstrižai.
  5. Bokštas: juda bet kokį skaičių langelių horizontaliai arba vertikaliai.
  6. Pėstininkas: juda 1 langelį pirmyn. Išimtis – pirmasis pėstininko ėjimas, kai jis gali judėti iki 2 langelių pirmyn. Norėdami paimti priešininko figūrą savo pėstininku, galite tai padaryti tik judėdami įstrižai (X žymėjimas paveiksle). Jei pėstininkas pasiekia paskutinę priešininko lentos eilę, jis gali būti paverstas karaliene, bokštu, rikiu arba žirgu (jūsų pasirinkimu).

Kai jūsų figūra užima langelį, kuriame stovi priešininko figūra, jūs ją „paimate“ ir pašalinate iš lentos.

Aukščiau pateiktos instrukcijos skirtos padėti jums susipažinti su šachmatais ir suprasti pagrindines žaidimo taisykles. Išmoksite, kaip išdėlioti figūras, kaip jos juda ir kaip laimėti žaidimą. Jei jums patinka šachmatai ir norite sužinoti daugiau, galite atrasti daugybę strategijų ir taktikų knygose, svetainėse ar programėlėse, kurios padės tapti tikru šachmatų ekspertu!

2. ŠAŠKĖS

Šaškės žaidžiamos ant medinės dėžės išorinės pusės - šachmatų lentos su 64 langeliais. Norėdami paruošti žaidimą, pastatykite lentą taip, kad apatinis dešinysis langelis prieš kiekvieną žaidėją būtų nespalvotas, o žaidėjai savo 12 figūrų išdėliotų ant spalvotų lentos langelių pirmose trijose eilėse priešais save (3.1).

Žaidimo tikslas – „paimti“ visas priešininko figūras arba jas taip užblokuoti, kad jis nebegalėtų atlikti jokių ėjimų. Žaidėjas, turintis raudonas figūras, arba tas, kuris laimėjo paskutinį žaidimą, pradeda pirmas.

Savo ėjimo metu perkelkite vieną figūrą 1 langelį įstrižai, tik pirmyn. Jei priešininko figūra yra įstrižai nuo jūsų ir kitas įstrižas langelis tuščias, privalote peršokti priešininko figūrą ir ją „paimti“ (3.2). Paimta figūra pašalinama nuo lentos. Jei galite paimti daugiau nei 1 figūrą iš eilės, privalote tai padaryti per vieną ėjimą (3.3). Kiekvieną kartą peršokę priešininko figūrą, ją paimate ir pašalinate iš lentos.

Kai figūra pasiekia paskutinę priešininko lentos eilę, ji tampa „karaliumi“ ir gali judėti bet kokį skaičių langelių įstrižai – tiek pirmyn, tiek atgal.

3. NARDAI (DURYS)

Nardai žaidžiami medinės dėžės vidinėje pusėje, kuri susideda iš 4 sekcijų, kiekvienoje po 6 vietas, iš viso 24 vietos. Ruošdami žaidimą, žaidėjai išdėlioja savo šaškes, kaip parodyta paveiksle 4.1. Žaidimo tikslas – perkelti savo šaškes į priešininko pusę (savo „namus“) ir pirmam jas „pašalinti“ nuo lentos.

Pirmam raundui abu žaidėjai ridena po vieną kauliuką – tas, kuris išmeta didesnį skaičių, pradeda pirmas. Kitus raundus pradeda ankstesnio raundo nugalėtojas. Savo ėjimo metu meskite du kauliukus ir atitinkamai perkelkite savo šaškes, visada judėdami nuo pradinio taško link priešininko pusės (savo namų), pereidami visas 4 sekcijas (4.1).

  • Ant kauliukų parodyti skaičiai nurodo, kiek vietų šaškė gali judėti. Pavyzdžiui, jei išmetate 4 ir 3, galite perkelti vieną šaškę 4 vietas ir kitą 3 vietas arba tą pačią šaškę 4+3 vietas.
  • Jei išridenate dvigubus kauliukus (du tokius pačius skaičius), tą skaičių žaidžiate 4 kartus vietoj 2.
  • Turite sužaisti savo išridentą skačių, jei tik įmanoma.
  • Atsargiai! Negalite perkelti savo šaškės į vietą, kurioje yra dvi ar daugiau priešininko šaškės – tai „durys“ (blokas). Tačiau, jei ten yra tik viena priešininko šaškė, galite ją „paimti“ ir pašalinti nuo lentos, užimdami tą vietą (4.2).
  • Kai viena iš jūsų šaškių „paimama“, kitame ėjime turite mesti kauliukus, kad vėl įvestumėte ją į pradinę sekciją ant atitinkamos vietos, priklausomai nuo išridento skaičiaus. Jei vieta, į kurią turite įeiti, užimta priešininko šaškių, negalite grįžti į lentą ir turite laukti kito ėjimo. Kai šaškė negali sugrįžti, prarandate ėjimą, nes negalite sužaisti išridento skaičiaus su kita šaške, kuri jau yra lentoje.

Kai visos jūsų šaškės yra namuose (priešininko pradinėje sekcijoje), galite pradėti jas šalinti nuo lentos.

  • Meskite kauliukus ir pašalinkite po vieną šaškę už kiekvieną išridentą skaičių iš atitinkamos pozicijos (5.1).
  • Galite toliau judinti šaškes savo „namuose“. Pavyzdžiui, jei išridenate 2 ir 3, o turite šaškę 5 pozicijoje, bet neturite šaškių 2 ar 3 pozicijose, galite sužaisti „2“ ir perkelti šaškę 2 vietomis (iš 5 į 3), tada sužaisti „3“ ir pašalinti tą šaškę iš lentos (5.2).
  • Jei išridenate dvigubus kauliukus, galite pašalinti 4 šaškes iš atitinkamų pozicijų.
  • Jei išmetate didelį skaičių, bet turite šaškes tik mažesnėse pozicijose, galite pašalinti šaškes iš mažesnių pozicijų, pradedant nuo sekcijos arčiausiai jūsų metimo. Pavyzdžiui, jei išmetate dvigubą 6, bet turite šaškes 5, 3 ir 2 pozicijose, tuomet pašalinate šaškę iš 5 pozicijos, kai jos baigiasi – iš 3 ir t. t. (5.3).
  • Jei pradėjus šalinti savo šaškes viena iš jų yra paimama, turite ją grąžinti į pradinę poziciją (pagal aukščiau pateiktas instrukcijas), vėl įvesti ją į savo namus ir tęsti šaškių šalinimą.

„Durys“ – tai tik vienas iš daugelio žaidimų, kuriuos galite žaisti. Jei jums patinka nardai, yra ir kitų šio žaidimo variantų bei daugybė įdomių žaidimų, kuriuos galite atrasti!

Parašyti atsiliepimą
Neseniai žiūrėtos Visos prekės
Prekės kodas: LT159
..
19942799
Prekės kodas: SV23148
..
3199
Rašyti
Skambinti